czwartek, 1 listopada 2012

Siemasz ♥

Byłam już na prawie wszystkich grobach, jeszcze tylko jutro do jednego miasta :) Od tej pory nienawidzę zapałek. Tak się jakoś stało, że zapalając znicz przy okazji zapaliłam sobie część włosów :( Poza tym, że trochę śmierdzą nic im nie jest, przynajmniej mam taką nadzieję. Tak więc zaraz mykam je umyć. Poza tym, to raczej nic ciekawego się nie działo. Lubię chodzić na cmentarz jak jest już ciemno, tak ładnie tam wtedy.

BITCH PLEASE ! 
JA SIĘ DALEJ KŁÓCĘ !



Taka jakaś krótka notka. Paapa ♥

2 komentarze:

  1. 'itch'? ;D BITCH, BABY! ;p ;* :) <3'
    ja po prostu kocham twoje przejęzyczenia i neologizmy kochana :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj no ;p literę zjadłam. Ale w sumie to się nie dziwię, bo głodna wtedy byłam :)

      Usuń