poniedziałek, 20 sierpnia 2012

;>

Witam ♥
Zero kontaktu z chłopakami ;( I z tego powodu nie jest za fajnie. Wybiorę się dzisiaj do Natalki, ale to jakoś potem. Nie wytrzymuję !! Jest za gorąco i z tego powodu będę czekać zanim pojadę do niej.  U Was też taki gorąc ? Siedzę sobie teraz z wiatrakiem ustawionym prosto na mnie i oglądam Malanowskiego. Byłam ostatnio na zakupach, moim celem było kupie zeszytów i innych rzeczy do szkoły. A kupiłam tylko jeden zeszyt i jakieś tam długopisy itd. Z zeszytami nie miałam nigdy problemu, a teraz, to jakoś wszystkie wydawały mi się brzydkie albo miały za dużo kartek czy jeszcze coś innego. Zamierzałam kupić zeszyty w twardych okładkach tylko do polskiego i matematyki, nie chcę mieć krzywego kręgosłupa. A po za tym to teraz te gimnazjum i szczerze to nie chcę tam iść. Ale poza tym jednym zeszytem i przyborami kupiłam spodnie i sweterek. Nie wiem, co mi jest, ale jakoś podobają mi się ciuszki w paski ;) 
Wzięłam się ostatnio za oglądanie American Pie i muszę przyznać, że to na prawdę zboczy film. Zostały mi chyba dwie części do końca. Gdy oglądałam pierwszą nie wiedziałam co mnie czeka. 
Zamówiłam sobie plecak, bo w sklepach nie mogłam znaleźć nic ciekawego z drugą rzeczą nie poszło tak gładko przez przypadek zamówiłam podwójnie i nie wiem co teraz będzie, może jakoś się uda cofnąć ten drugi zakup tej samej rzeczy. Z butami niestety nie jest tak fajnie, bo tamte okazały się nie takie. I dalej jestem bez butów i już sama nie wiem gdzie mam szukać. 
Mój pies z tego gorąca zaczął spać pod zamrażarką ;) Z chęcią bym do niego dołączyła. 




Macie takie tam golaski ;D















Pozdrawiam ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz