poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Cześć ;*
Kasia pojechała i nawet się z Wami nie pożegnała, nieładnie. A ja zostałam sama na te 11 dni, może jakoś uda mi się z chłopakami skontaktować i się nie zanudzę. Muszę się pochwalić, że chyba znalazłam sobie buty do szkoły. Nienawidzę kupować butów ze względu na mój rozmiar, więc jak znajdę buty, które będą pasować i w miarę ładne, to jest cud. Ogólnie mam już prawie wszystkie książki i ćwiczenia. Brakuje mi tylko książki do religii. Muszę wyciągnąć w końcu rodziców na zakupy, trzeba już po woli kupować jakieś zeszyty i przybory. Nie chce mi się iść do szkoły, ale lubię robić takie zakupy. Chociaż pod jednym względem poszłabym już do szkoły, a chodzi o to, że chcę zobaczyć kto nowy dojdzie. Oglądałam przedwczoraj Tylko Ciebie chcę i muszę przyznać, że na prawdę świetny film. Jakby ktoś nie wiedział, to jest to druga część filmu Trzy metry nad niebem. Z niecierpliwością będę czekać na trzecią część ;) Jeśli w ogóle ją stworzą. 








A Wy już oglądaliście ? Wolicie pierwszą czy drugą część ?



Papa ;*

1 komentarz: