niedziela, 16 września 2012

Cześć ;>
Kasia kazała dodać mi posta, więc spróbuję coś napisać. A więc już dwa tygodnie szkoły. Na razie nie jest strasznie, ale nie chcę myśleć jak będzie potem. Z tego co pamiętam, to pisałam że chciałabym mieć chociaż jeden raz w tygodniu pięć lekcji, ale niestety nie jest tak fajnie. Wliczając sks to w środę mam 9 lekcji, a tak to 7 i 6. Szczerze, to nie chce się pisać o szkole, ale poza tym tematem nie mam za bardzo o czym. Dzisiaj oglądnęłam 3 część Zmierzchu ;) Jakoś mnie kusiło żeby to obejrzeć. Do tej pory nie widziałam żadnej części, a to dla tego, że nie kręciły mnie wampiry. W sumie to dalej nie kręcą, ale ogólnie film niczego sobie C;  Może wiecie a może nie, ale dzisiaj 16.09 jest rocznica śmierci Arka Gołasia :(  Był on siatkarzem grającym na pozycji środkowego. Nie mam zamiaru stawiać tu żadnych zniczy ani nic. Napisałam to tylko dla Waszej informacji, może akurat kogoś to interesuje. Tak poza tym to nie mam zielonego pojęcia co tu jeszcze napisać. Chyba znowu wrócę do tematu szkoły ;p A więc pisałam o tej jeden osobie co miała dojść do naszej klasy. Ale jak się okazało razem z nią doszły 3 osoby. Nie jest tak źle, ale super też nie, da się z dziewczynami pogadać. 
Czy tylko ja mam taki problem, że nie wiem co pisać ? Więc z tego powodu macie tu klika fotek :






Masz cycki, to zawsze masz rację ! ツ I tak o to przypomina się sąsiad z koloni. 






Jedno wiem ;P Mam ochotę na gofra ! Takiego z owockami i bitą śmietaną, mmm !





To na koniec macie ś.p. Arka Gołasia :(



,,Do bloku skoczył najwyżej jak mógł, za ręce złapał Go sam Bóg"


Papa ;* ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz