piątek, 21 września 2012

Sieemkaaa kochany Weekendziee ;)))

Cóż by się tu dużo rozpisywać ;P Cieszę się, że to już weekend :) ;*

Jeee! Wczoraj była premiera nowego singla 1D <3


No po prostu zakochałam się w tym ;D



Miała kiedyś któraś z Was coś takiego, że miałyście ochotę jeść tylko jedną rzecz? Tak w kółko? No bo ja już od kilku dni jem bułki z dżemem, bo nie mam na nic innego ochoty ;P Tak po prostu. Nie wiem czemu akurat bułki, ani dlaczego akurat dżem, ale tylko to mi ostatnio smakuje ;) Dziwne, nie? 

Taak, i to jeszcze najlepiej, żeby były męskie z dodatkiem męskich perfum ;) No i przypomina mi się bluza mojego kolegi z klasy, który ma zajeeebistee perfumy <3  


10 PYTAŃ DO SAMEJ SIEBIE Z SERII PT. 
,,POZNAJ PRAWDĘ O SOBIE'' ;P

Na pytania odpowiadaj szczerze, bez zakłamania. Cały sens tego mini teściku polega właśnie na odpowiedzeniu sobie na kilka z pozoru prostych pytań. A więc, ... ZACZYNAMY!

1. Byłaś kiedyś/ Jesteś prawdziwie zakochana? Bez żadnych ''udawanek''?
2. Dlaczego akurat w Nim?
3. Kiedy dostałaś swoją pierwszą w życiu jedynkę? 
4. Spodobał Ci się jakiś chłopak, dlaczego wstydzisz/boisz się do Niego podejść i pogadać? Przecież to tylko człowiek, jak każdy inny...
5. Jak miałaby wyglądać Twoja przyszła rodzina?
6. Myślałaś kiedyś o przyszłości? Gdzie będziesz mieszkać, co będziesz robić itd. gdy dorośniesz? Jeśli tak, to czemu wybrałaś akurat tą a nie inną miejscowość/kraj/zawód itd.?
7. Za co najbardziej cenisz sobie swoich przyjaciół?
8. O czym zazwyczaj śnisz? Zastanawiałaś się może kiedyś nad sensem tych snów?
9.  Jaki rodzaj filmów/książek/muzyki lubisz najbardziej? Dlaczego?
10. Jaką dyscyplinę sportu lubisz uprawiać? Dlaczego?

Jeśli przebrnęłaś przez wszystkie pytania zgodnie z poleceniem, szczerze ci gratuluję :)



<3









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz