poniedziałek, 22 października 2012

:)

Cześć ♥
Jakoś minął dzionek, ważne że przeżyłam. Dostałam 5 z niemieckiego, opłacało się uczyć. Jutro dowiem się jak mi poszedł sprawdzian z matematyki, mam nadzieję że nie najgorzej. Wyobrażacie sobie mieć 3 lekcje podrząd nielubianych przedmiotów ? Niestety ja jutro mam taki dzień, chemia, biologia i angielski :( Jakby tego było mało na chemii będziemy robić pracę w grupach, a mianowicie chodzi o poprowadzenie lekcji. I to pani nas podzieli, więc pewnie jak zwykle trafię na jakiś przygłupów. A teraz siedzę sobie i czekam na serial :]




Miłośniczki ćwieków czy też nie ? Bo ja zdecydowanie nie :p


A taką o to drzemkę uciął sobie mój kociak c:



I tak na końcu chciałam podziękować za ponad 1000 wejść, nie wiem jak to się w ogóle stało :) Dobranoc ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz