niedziela, 14 października 2012

Jak Wam mija niedziela?

Ja wiem, a Wy? :)
Założyłam się wczoraj z dziewczynami, że nie zjem żadnych fast food'ów ani nie tknę ani grama czekolady do ust przez okres 2 miesięcy (do 13 grudnia). Jeśli ja przegram i coś zjem, to będę musiała przez min. 3 min całować się z chłopakiem, który mi się podoba, a z którym jeszcze nigdy w życiu nie gadałam, a jeśli ja wygram i nie zjem przez ten czas tych rzeczy, to moja koleżanka będzie musiała przez min. 3 min całować się z naszym 'kolegą'. I to nie jest tak, że oni o tym wiedzą. To osoba, która przegra musi sama temu chłopakowi o tym powiedzieć. 
Przyczyna zakładu? Dobrze Wam radzę, nawet nie pytajcie ;)
Tak więc, życzcie mi powodzenia <3

A, i żeby Paulina wiedziała i nie myślała, że ją okłamuję czy coś, jak na razie dzisiaj zjadłam tylko kawałek jabłka, wypiłam czerwoną herbatę (bez cukru jeśli już wdajemy się w szczegóły ;D) i wypiłam trochę wody. Zaraz mam obiad i pierogi, a na kolację przewiduję jakąś sałatkę. Tak więc 
jak na razie jakoś się trzymam i NIE MAM ZAMIARU SIĘ PODDAWAĆ, chociaż wiem, że tego bardzo chcesz ;) ;*

Skąd ja to znam ;D ;P ;* <3
Aaa! Właśnie moja przyjaciółka zgodziła się wejść w ten zakład i teraz jest o jedną osobę więcej! Kocham ją, nie będę musiała sama tego nie jeść <3 



Pzdr ;*






1 komentarz: