wtorek, 23 października 2012

Cześć ♥

Jestem już po mszy szkolnej, mam napisane przemówienie na polski i oglądam serial. A na potem zostawiam naukę i lekcje. Jakoś dzisiaj mi w kościele odwalało, zawsze to ja wszystkich uspokajałam, a teraz to raczej na odwrót. Jutro do 15:30 w szkole, a o 16:00 jest dyskoteka. Nawet jeśli chciałabym to nie pójdę, bo o 16:15 wybieram się do przychodni na szczepienie :/ Pani z chemii podzieliła nas na grupy i tak jak myślałam, nie mam za fajnej grupy, ale jakoś to przeżyję. W piątek albo sobotę prawdopodobnie wybierzemy się na jakieś fotki ;p Myślę, że będą jakieś fajne, bo fotogeniczna to ja nie jestem. Dostała 3 z tego sprawdzianu z matmy, nie wiem jak to się stało. Muszę to jak najszybciej poprawić. Nasza klasa jest po prostu straszna, jeszcze jedna uwaga klasowa i nici z wycieczki. Straciłam nadzieję, że te dzieciaki kiedykolwiek dorosną. 






 Papaa ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz