piątek, 12 października 2012

Hej ;D

Kasia chciała żebym coś dodała, więc niech się cieszy. Obejrzałam dziś Nad Życie i beczałam jak dziecko. Brakuje mi tych długich wieczorów i oglądania filmów. Chociaż jak na razie da się przeżyć tą szkołę. W następnym tygodniu mamy 3 sprawdziany, byłyby 4, ale Bobo (pan od angielskiego) zgodził się przełożyć :) I nie wiem jakim cudem nie mam jeszcze ani jednej 1, ale to dobrze. Nie mam żadnych ciekawych dni do opisania, ostatnio nic się u mnie nie dzieje. Jutro nocuję z Olą u Marsjanka,  jej rodzice jadą gdzieś na wesele, więc myślę że będzie fajnie. Co prawda nie pytałam jeszcze moich, ale większego problemu z nimi nie będzie. Lubię piątki i soboty ♥ Przydałby się jakiś dłuższy weekend. W niektórych szkołach nie mieli lekcji, bo dzień nauczyciele, a u nas nic. Chce mi się spać ! W ogóle nie wiem jak wytrzymałam do tej godziny.


O proszę ! I mamy 00:00 xd


Jak ja ich długo nie jadłam ;)



A wy macie kolekcje swetrów na chłodne dni ?



To ja idę lulu, dobranoc ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz