niedziela, 21 października 2012

Dzeń z niemieckim i tv ;p

Heei ;) 
W końcu wkułam słówka z niemieckiego, więc myślę, że niespodzianki żadnej nie będzie. Jutro mamy 7 lekcji :( Nie lubię poniedziałków, ale chyba nikt nie lubi. Siedzę sobie teraz w moich cieplutkich kapciach i oglądam MasterChef'a. Mam ochotę położyć się spać i wstać jutro o 10.
Macie jakieś swoje sposoby na naukę ? Ja najpierw czytam kilka razy i powtarzam, a potem piszę to aż w końcu nie popełnię żadnego błędu. I najczęściej umiem.
Jakie przedmioty są dla Was najgorsze ? Ja nie przepadam za historią, biologią, chemią, angielskim. A tak poza tym to ujdzie. 

Macie kilka artystycznych zdjęć ;p





Znajdzie się tu osoba, która tak ja ja lubi matematykę ?




A więc macie kolejną notkę bez ładu i składu ;p Dobranoc ♥

1 komentarz: