sobota, 20 października 2012

Siemasz ;>

Dzisiejszy dzień przesiedziałam w domu, ale to całkiem normalne. Oglądnęłam Igrzyska Śmierci i całkiem fajny film. A wczoraj byłam na zakupach, kupiłam kozaki, kapcie i jakieś tam pierdółki :) Jutro czeka mnie nauka słówek na niemiecki i lekcje, nie lubię tego. Jeszcze kościół i mam nadzieję, że nic więcej. O 20 przyjechała rodzinka i teraz siedzą z rodzicami na dworze. Brr, że nie jest im zimno. Dzisiaj było wyjątkowo ładnie na dworze, ale to fajnie. Muszę powiedzieć, że w szkole jest dobrze. Mam tylko jedną jedynkę, ale to przez tą głupią babę. Bogusław, jak to chłopcy na nią mówią. Pewnie ta notka nie ma ładu, ale nie dziwcie się, to chyba tak jak zawsze ;> 

Jesienny mix ♥ Wybrałabym się na takie zdjęcia. 


Papaa ♥ ;*

1 komentarz:

  1. Fajny blog . Zapraszam do mnie i prosze o obserwacje .

    franki13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń