środa, 31 października 2012

Witam ♥

Wszyscy doskonale wiemy, że dziś HALLOWEEN :) Mój braciszek poszedł zbierać cukierki, choć pewnie i tak mu to nie wyjdzie. A ja jak zwykle siedzę w domku :/ Brakuje mi takich wyjść jak rok temu, chociażby na tą głupią pizze, gdziekolwiek. Byleby w domu nie siedzieć. Mam dość pewnego kogoś, wiecznie do mnie pisze o jakiś rzeczach, które mnie totalnie nie interesują. Kasia może się domyślisz o kogo mi chodzi ;* A tak poza tym, to wiem już jak się zmienia żeby anonimowi mogli dodawać komentarze, więc jak kiedy się zobaczymy u kogoś, to się pozamienia. Nudzę się !!! Muszę poszukać jakiś filmów. W ogóle postanowiłam, że oddam komputer w ręce informatyka, bo już nie idzie z nim wytrzymać. W sensie żeby go sformatował itd.  Mój ,,kolega" (jeśli mogę go tak nazwać) postanowił mówić do mnie Cichy i zastanawiam się czemu nie Cicha. Ale w sumie trafiona ksywka, bo rozmowna, to ja nie jestem, chociaż lepiej gdyby była w formie żeńskiej.

 To ja Wam życzę miłego weekendu ♥

4 komentarze:

  1. Tak wiem doskonale niestety ;/ No a ten ''nowy kolega'' to spokojnie można nazwać go kolegą, szczególnie, że ci dzisiaj komplementy prawił :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. a np. ''ej, Cichy - ty dobry jesteś'' jak graliśmy w siate nie pamiętasz?? xD ;*

      Usuń