sobota, 27 października 2012

Siemasz ♥

Piękną mamy zimę tej jesieni, prawda ? A ja w zimowej kurtce mam popsuty zamek :/ Tyle dobrego, że kozaczki kupione. Ja tam się w sumie cieszę, że spadł śnieg. Przez to mam coraz większą ochotę pojechać na narty. Oglądam powtórki ,,Julii", bo wczoraj byłam na spacerku z pieskiem. Wieczorem mam zamiar zasiąść przed telewizorem i na TVN oglądnąć ,,Step up 3". Tak w ogólne, to brawa dla ZAKSy, przez dwa sety wydawało się, że będzie 3:0, no ale udało się. Dzisiaj cały dzień przesiedziałam w domu, no może oprócz jakiś 10 minut, kiedy wyszłam na dwór zrobić kilka zdjęć. Wczoraj udało mi się jeszcze zrobić, gdy nie było śniegu :)






 

Miłego sobotniego wieczoru ♥

2 komentarze:

  1. No wiesz? Miałyśmy iść razem. FOCH! >_< ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj, no przepraszam ;p ale ja poszłam z Majkim i przy okazji wzięłam aparat :) <3

    OdpowiedzUsuń