piątek, 12 października 2012

:) dobry :)


,,Staraj się codziennie być lepszym, niż byłeś wczoraj''.
Święte słowa... <3


Co to się w ogóle ostatnio u nas w szkole dzieje ;D Praktycznie każdemu ktoś się podoba i praktycznie wszyscy nic z tym nie robią, choć bardzo by chcieli, by ta druga osoba się nią zainteresowała. Ale kurcze niby jak ma się domyśleć ?- to jest pytanie. No i właśnie w odpowiedzi na nie moja przyjaciółka wygadała wszystko przy naszych ''obiektach westchnień'', na dodatek w obecności nauczycieli i innych osób. Niby z jednej strony dobrze, bo przynajmniej już wiedzą, ale z drugiej to... masakra :/ Głupio teraz koło nich przebywać, bo nie wiadomo co robić...
A nie powiem, jest paru takich, którzy mi się baardzo podobają, a już w szczególności taki jeden <3
Aaa, ja chcę taką! <3

Dobra pizza w fajnym gronie 3 wariatek + ja. Dziwię się, że nie rozniosłyśmy tej pizzerni ;D
Dla nas nie ma tematów, na które się nie gada. A mina jakiegoś tam pana, który chcąc, nie chcąc słyszał naszą rozmowę mówiła sama za siebie ;P
Dobra, a teraz się przyznawać! Kto coś sobie skojarzył?
Jeśli tak to wiedz, że nie o to chodziło... ;* ;)

Kocham to!

Czy tylko ja oglądam Perfekcyjną Panią Domu, choć nienawidzę sprzątać? ;D

<3

Pobiegałabym sobie, tylko ZIMNOOO!!!!
M.in. dlatego ciągle namawiam rodziców na bieżnię :)
Mama już się nawet zgodziła, gorzej z kasą, bo taka bieżnia swoje kosztuje jakby nie patrzeć :/
Ale czego się nie robi dla zdrowia <czyt. by być pięknym> ? ;D
Ostatnio w ogóle znowu mnie garnie do sportu. Ale to dobrze :)


Dobra, to chyba tyle na dzisiaj ;]
Paa i pzdr ;*



1 komentarz: