czwartek, 5 lipca 2012

Cześć ♥
21:21 ;) Po raz kolejny moja notka zaczyna się od podania godziny. Jest zdecydowanie za gorąco, jeśli coś robić to tylko pod wieczór. I to pewnie dla tego całe dni spędzam siedząc przed kompem. 
Dzisiaj na kolacyjkę zjadłam naleśniki z bananami i malinami, co było raczej błędem, bo strasznie mnie mdliło. Ale na szczęście przeszło. 


Już nawet nie kojarzę za ile kolonia, ale chyba jakoś ok. tygodnia, więc trza byłoby zakupy porobić. Mama obiecała we wtorek albo środę i myślę, że słowa dotrzyma. Jednym słowem NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ !


Macie rodzeństwo ? Bo mój brat teraz tu siedzi i zadaje mnóstwo pytań, mam go dość !!!!
Żebym ja tak z moim wyglądała, nigdy niespełnione marzenie rodziców ;P


Nigdzie nie mogę ściągnąć tej piosenki ;/ Znacie jakieś stroni gdzie może będzie ?






A już myślałam, że nie wygrają. WIELKIE BRAWA !!!


DO KOLONI : 7 dni 



Pozdrawiam ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz