niedziela, 1 lipca 2012

Lato, ćwiczenia i... fitness cz.2

Pamiętacie, jak pisałam, że w czasie treningu brzucha będę robiła przerwy? No właśnie, już skończyłam go robić i powiem Wam, że zrobiłam tylko tę jedną, zalecaną 30 sek. przerwę na wodę. Mało tego, mam ochotę na więcej ćwiczeń! ;D




Nie jestem już taka czerwona, jak poprzednio - i to mnie cieszy :) Ale biegania sobie nie odpuszczę,  będę biegać, choćby nie wiem co! <3 ;*



Teraz znowu zrobię sobie przerwę (20 - 30 min) i dalej będę coś robić. Zastanawiam się, czy nie zacząć ćwiczyć jogi, bo ponoć jest fajna, a ja - jak to ja - muszę się sama o tym przekonać ;D 


Pewnie myślicie sobie teraz, że trochę z tym wszystkim przesadzam. Ale tak nie jest, ja po prostu kocham sport, wszystko ;*
A najlepiej się ćwiczy do ulubionej muzyki, więc... WŁĄCZCIE GŁOŚNIKI NA FULLA I JAZDA! :)

heh xd




<3


2 komentarze: