poniedziałek, 9 lipca 2012

No cześć ;*
Siedzę sobie, słucham muzyczki i oddycham. Jutro Opole i kolonijne zakupy ;) Zrobiłam sobie listę co zabieram, bo nie było jeszcze takiej koloni żebym zabrała wszystko co chciałam. I jestem ciekawa jak to będzie w tym roku. Dowiedziałam się, że wyjazd jest o 6:20. Nie jest źle, raz był jak się nie mylę o 4:00. A najpóźniej, to o 8:00. Ci co z Poznania wyjeżdżają, to jakoś 11:00-12:00, szczęściarze. Wydaje mi się, że ten wyjazd będzie 100 razy lepszy niż w tamtym roku. Dla tych co nie wiedzą, to też byłam w Ustce ;] Tylko, że ze szkoły. Mam teraz dużo wolnego czasu, a jeszcze więcej będzie po koloni, to będę musiała się zebrać i pousuwać starą muzykę ;>
Nie pisałam wczoraj ;P Też jaracie się wygraną naszych siatkarzy ?? W końcu w czymś jesteśmy najleeepsi !!!




















DO KOLONI : 3 dni

Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz