sobota, 7 lipca 2012

;p

Dobry wieczór ♥
Dzisiaj nocowanko w namiocie z braciszkiem. Mój plan jest taki, żeby go trochę postraszyć. Dzisiejszy dzień miał więcej plusów niż minusów. Mamy nowy basen !! Aaaa, jaram się tym jak nie wiem co ;)
Jutro muszę wyciągnąć rodziców nad pobliskie jeziorko czy tam staw, sama nie wiem co to jest, ale raczej staw ;] Ostatnio z Kasią rozmyślałyśmy czym różni się staw od jeziora. I w sumie to ja dalej nie jestem pewna, więc trza będzie się taty zapytać. 
Przeszła mi już kilkodniowa mania na simsy ;> I nie mam teraz co robić, aktualnie okropnie się nudzę. Chociaż, to kiedy ja się nie nudzę ;D
U Was też są takie burze ? Wczoraj czekając na mamę oglądaliśmy pioruny i były bardzo fajne. Szkoda mi tych psiaków, co się tak boją tych burzy. Dobrze, że mój się nie boi, ale pies mojego dziadka (mieszkam z dziadkami), to okropnie się boi ;| 
A dziś na obiadek miałam smażony kalafior i chyba się zakochałam w nim. Mogę jeść codziennie na obiad <3 


Nie lubię słuchać eski po godzinie 20, bo puszczają głupie remixy. One wcale nie są fajne ;|
Nuudzę się !!!!!!!!!!!!!!!!! Ratujcie mnie ;p Znacie jakieś fajne gry ?? Cokolwiek żeby wieczorami się nie nudzić ? 
Tak piszę o tym, że mi się nudzi i przypomniałam sobie, że mam kilka filmów do oglądnięcia ;) Więc zaraz lecę oglądać. 


DO KOLONI :  5 dni 



Pewnie jeszcze nikt nie idzie spać, ale słodkich snów ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz