czwartek, 5 lipca 2012

Robale & ćwiczenia...

SIeMAnKO ;)

Oglądałam dzisiaj wraz z bratem i mamą Pogromców Mitów i to, czego się w tamtym momencie dowiedziałam jest... wręcz przerażające. A mianowicie: człowiek w ciągu całego swojego życia zjada ok. 900g owadów! Dostają się one do organizmu człowieka wraz z pożywieniem i/lub w trakcie snu (często, gdy śpimy mamy otwartą buzię). Przeraża Was to? Nie? W takim razie smacznego życzę...
 Tzn. ja już o tym wcześniej wiedziałam, ale nie chciało mi się w to za bardzo wierzyć.Teraz -  niestety  wiem, że jest to prawda.


Jeszcze żeby tego było mało to dzisiaj jak szłam do babci natknęłam się na okropnie wielkiego pająka, a ja się ich obsesyjnie boję! Nawet te najmniejsze bardzo mnie przerażają :/ Co prawda gdy byłam młodsza bardziej się ich bałam, teraz trochę mniej, ale i tak wystarczająco dużo, by bać się ich  nawet zabić...

To teraz coś dla umilenia:



Zrobiłam takie dwie serie. Mówię Wam, zróbcie sobie taką jedną i jeśli nie będzie Was nic boleć to jesteście hardcory. Z drugiej jednak strony ćwiczenia, przy których odczuwasz ból, są skuteczne :)

<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz