niedziela, 1 lipca 2012

Jedzenie ♥

KALORYCZNOŚĆ NIEKTÓRYCH POSIŁKÓW - CZYLI ILE KALORII MA NASZE UKOCHANE ♥ JEDZENIE 


1. PIZZA :)

Prawdziwa bomba kaloryczna, ale za to bardzo pyszna <3
  • Czy wiesz, że...
... jeden kawałek pizzy Margherity ma ok. 280 kcal?
...jeden kawałek pizzy Salami ma ok. 277 kcal?

2. CZEREŚNIE :)

Wiele z nas je po prostu ubóstwia! Między innymi ja też <3
  • Czy wiesz, że...
...100g czereśni ma 61 kcal?
...80g (garść) czereśni ma 49 kcal?


3. PŁATKI Z MLEKIEM :)

Ja osobiście mogłabym je jeść na śniadanie, obiad i kolację. Ja bez nich życia sobie nie wyobrażam!!! <3 ;*
  • Czy wiesz, że...
...1 łyżka płatków kukurydzianych ma 15 kcal?
...1 łyżka płatków owsianych ma 25 kcal?



4. JOGURTY :)

Ja je bardzo lubię i cenię, szczególnie te naturalne...


Co tu dużo gadać, po prostu 

czytajcie etykiety i 

opakowania ...


* Oczywiście to, ile dany posiłek ma kalorii, napisałam w przybliżeniu. 

Tu macie stronkę, z której to wzięłam:

Życzę smacznego... <3 ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz