czwartek, 21 czerwca 2012

bikini ♥

siemaa ;*
Oglądam sobie rozmowy w toku i zastanawiam się o czym napisać żeby Was zachwycić. Przypieka na dworze, myślę, że to nie na kolejną burzę, bo po tej wczorajszej zaczęłam się ich bać :c A poza tym nie poszłyśmy biegać, i tylko się leniłam, i leniłam. Mam mętlik w głowie. Nie będzie czerwonego paska ;[ Tak pani namieszała, że byłam cała happy, a tu proszę. Pojadłam sobie dzisiaj czereśni, bo w końcu tatuś raczył mi trochę ich zerwać. Mmmm, lubię czereśnie ♥ 


 Mam już na ogródku maliny i będę się nimi objadać ♥


Zdjęcia :















CHUDERLAKI !! ♥







To jest moje. Kolor w rzeczywistości bardziej zielony przypomina. I ten dół taki duży się wydaje. Kupiłam w Cubus'ie, za górę dałam 29,99 i za dół tyle samo. Nie mogłam nigdzie na Internecie znaleźć, więc musiałam zrobić zdjęcie. Rozmyślam nad zakupem jeszcze jakiegoś jednego. W sumie to podobny do tego ostatniego zdjęcia na dziewczynie. Też da się odpiąć to ramiączko na górze ;)

               
                   Papa ;*  


PS. Kasia dodawaj posta o czymkolwiek ♥ ;* Byle jakiś był. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz