piątek, 29 czerwca 2012

Wakacjeee - w końcu....

Witam kochanych wakacjowiczów ;P


Och, słońce świeci, temperatura +30, wakacje... czego chcieć więcej? Oczywiście imprezki!!!
Z okazji zakończenia roku szkolnego (choć może i nie tylko dlatego ;D) 
dzisiaj nocuje u mnie Pepe, a o 19:00 idziemy z naszymi chłopakami (Macjanem - to połączenie 2 imion, ale same się domyślcie jakich ;D) na bilarda i piłkarzyki, może jeszcze na pizze, ale żadne z nas nie ma na to jakoś zbytnio ochoty...
A Wy jak świętujecie ten dzień? Też wychodzicie gdzieś z przyjaciółmi? Albo może gdzieś wyjeżdżacie? Odpowiedzi piszcie w komentarzach ;*



Muszę się Wam pochwalić, że... wygrałam konkurs na najlepszego absolwenta! Ale się cieszę :)
W nagrodę mogłam sobie wybrać cokolwiek, byle mieściło się w granicach 500 zł, więc wybrałam aparat cyfrowy firmy Samsung. 
W ogóle jakie były jajca, bo jak już przyszła pora wręczenia mi nagrody, to okazało się, że mój aparat jeszcze nie przyszedł, bo ktoś tam zawalił sprawę i nie przywiózł go ze sklepu. 
Na szczęście nasza pani od historii, pani Kasia, przywiozła mi go, bo w drodze ze swojego domu do szkoły miała akurat po drodze, niestety - spóźniła się na apel z tego wszystkiego. Ale ja i tak się cieszę, bo i tak go dostałam, na szczęście ;)
Tak więc Pepe, szykuj się na sesję! ;P Podładuję go tylko i będziemy sobie cykać focie na całego, do kolejnych szantażyków ;D Nie ma to jak najlepsza przyjaciółka <3 ;*


PRAWDA <3


A Wy lubicie się przytulać??? Z resztą, co za pytanie! Chyba każdy lubi :)

;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz