niedziela, 17 czerwca 2012

Zadbaj o siebie

PIĘKNA W 30 MIN? TO MOŻLIWE !

Pewnie wiele z Was zastanawiało się, jakby tu jeszcze bardziej poprawić swoją urodę? Otóż nie jest to wcale takie trudne i pracochłonne jak się to może większości z Was, moje piękności, wydawać :) Poszperałam trochę w Internecie, poczytałam co nieco i postanowiłam się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami...

1. ZAWSZE, ALE TO ZAWSZE, MYJ TWARZ PRZED SNEM !
Pewnie myślicie teraz czemu wypisuję takie banalne rzeczy, a jednak nie wszyscy o tym wiedzą. Nie twierdzę, że wy tego nie robicie, ale dla tych, które słyszą o tym pierwszy raz: codziennie przed snem, choćbyś nawet nie wiadomo jak bardzo była zmęczona i chciałoby Ci się spać, umyj twarz! Bowiem w ciągu całego dnia na naszej twarzy ( i nie tylko) zdąży się zebrać mnóstwo zanieczyszczeń i bakterii, które - jeśli nie będziesz się ich pozbywać poprzez właśnie mycie twarzy - wpłyną niekorzystnie na Twoją cerę, w postaci powstawania pryszczy, a tego byś chyba nie chciała.


2. STOSUJ KOSMETYKI DOMOWEJ ROBOTY.
Możesz zaoszczędzić całkiem sporo kaski (co już jest dodatkowym plusem ;D), a efekty mogą (choć nie muszą) Cię zaskoczyć.
Tu macie przepis na plastry na wągry:
Ja osobiście Wam powiem, że jak sama je sobie zrobiłam to na mnie nie zadziałały tak, jak na inne dziewczyny (może to dlatego, że przesadziłam z tym całym mlekiem ;P), ale jednak coś tam się mi poprawiło, bo przynajmniej nie są już tak widoczne, jak kiedyś.

3. UPRAWIAJ SPORTY :)
Biegając, ćwicząc, pływając, ogólnie mówiąc - ruszając się, produkujesz hormony szczęścia. A gdy jesteś szczęśliwa to się śmiejesz i uśmiechasz, a uśmiech czyni Cię piękniejszą! Dlatego śmiej się cały czas! Mało tego, spędzając aktywnie dni spalasz kalorie, a sama świadomość, że schudłaś (przynajmniej tak mają niektóre dziewczyny ;P) sprawia, że czujesz się atrakcyjniej i bardziej sexy! Więc biegaj, skacz, tańcz itd. na całego!

4. STARAJ SIĘ ZDROWO ODŻYWIAĆ !
Chyba nie muszę Wam tłumaczyć, jak bardzo obecność owoców, warzyw i ryb jest ważna w naszym codziennym menu.
Ryby to samo zdrowie!!!


5. MYJ ZĘBY CO NAJMNIEJ 2 RAZY DZIENNIE!
A najlepiej po każdym posiłku! Zainwestuj też w nić dentystyczną i płyn do płukania jamy ustnej. Jeśli chcesz mieć piękny, biały uśmiech, używaj past wybielających. Ja używam tą pastę i jestem z niej bardzo zadowolona:
Pamiętaj: biały uśmiech dodaje pewności siebie! No i przyciąga spojrzenia chłopaków ;D Jednak nie tylko kolor zębów jest ważny, dbaj także o dobry oddech! Używaj gum do żucia po każdym posiłku, albo jak np. oglądasz telewizję i nagle sobie myślisz, że coś byś zjadła, a trzymasz dietę czy tam jeszcze coś, wtedy sięgnij właśnie po gumy do żucia! Mają mniej kalorii niż chipsy czy batonik, które pewnie byś wzięła ;)

No, to tyle jak na razie. Myślę, że moje rady przydadzą się Wam i będziecie z nich korzystać. Byłoby miło :)

<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz