środa, 20 czerwca 2012

owockii ;)

Witam ;*
Jestem już po szkole, w sumie to już dawno po, bo dziś kończyłam po 13, a jest 16:10. Dzisiaj ponoć ma być burza, ale myślę, że nie wieczorem, bo miałyśmy zamiar iść pobiegać. Więc nie może padać ani nic podobnego. Jestem meega szczęśliwa, bo wychodzi na to, że jednak będę miała czerwony pasek ! Jejciu, nie wiecie jak się cieszę, a to, że się tutaj chwalę, to tylko i wyłącznie z mojego jarania się tym ;) A u Was jak ocenki ? Będzie dobrze, czy raczej nie ? Jeśli ktoś wie jak ustawić, żeby anonimowo dodawać komentarze, to fajnie by było gdyby się z nami tym podzielił, bo ciemne w tym jesteśmy (przynajmniej ja). Ooo mamy już 16:16. Kurde chyba rzeczywiście ktoś mnie kocha, przed chwilą była 15:15. Fajnie by było gdyby, to była taka jedna osóbka <3 Ale znając życie to pewnie moja mamuśka albo Kasia :) Nie mamy już o czym pisać na blogu, totalnie załamuje nas brak komentarzy :(  Chciałam wrzucić jakieś zdjęcia dziewczyn, ale chyba zdecyduję się na przepis ;) 

Nie korzystałam z tych przepisów, ale się skuszę jak będę miała chwilkę czasu. Wszystkie wydają się być smaczne, ale zobaczymy która Wam posmakuje :p


1. Składniki :                                                                     dla 2 osób

  • 3 plastry ananasa z puszki
  • 1 banan 
  • 1-2 kiwi 
  • szklanka jogurtu naturalnego 
  • 1 cukier waniliowy
  • sok z połowy cytryny 
  • 2 starte kostki czekolady (niekoniecznie, ale jeśli ktoś chce, to proszę bardzo)
Sposób przyrządzenia :
Owoce pokroić w kostkę. Skropić sokiem z cytryny i wymieszać. Do jogurtu dodać cukier waniliowy, wymieszać. Następnie jogurtem polać owoce. Wierzch posypać czekoladą.

2.  Składniki :
  • 2 kiwi 
  • 1 jabłko
  • garść winogron 
  • puszka owoców tropikalnych 
  • 1 jogurt brzoskwiniowy lub morelowy
Sposób przyrządzenia :
Odsączoną mieszankę owoców wrzucamy do miski, dodajemy pokrojone w kostkę świeże owoce. Składniki mieszamy z wybranym jogurtem. Sałatkę podawać schłodzoną. 

3. Składniki :
  • 1 jogurt naturalny 180 g
  • 3 mandarynki 
  • 1 jabłko 
  • 1 kiwi
  • ew. kilka rodzynek 
Sposób przyrządzenia :
Owoce obrać. Jabłko pokroić w kostkę. Mandarynki rozdzielić na cząstki, a kiwi pokroić w półplasterki. Na dnie pucharka/miseczki ułożyć pokrojone owoce, zalać gęstym jogurtem. Dodatkowo można posypać rodzynkami. 








DO WAKACJI : 6 dni 
DO KOLONI : 22 dni 

Pozdrawiam ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz