wtorek, 19 czerwca 2012

Chorzów ♥

CZEŚĆ  ;)
Nie poszłam dzisiaj do szkoły i spałam do 9:30. W sumie to i tak krótko jak na mnie. Dokończyłam notkę o filmach, myślę, że się spodoba. Wycieczka była w 100% udana <3 Wróciliśmy jakoś po 21 i byłam tak wykończona, że tylko się umyłam i poszłam spać, a no i jeszcze przed spaniem prosiłam mamę żeby nie iść do szkoły. Zaraz wrzucę jakieś zdjęcia, pewnie będą okropne, ale mniejsza o to. Nie będzie ich dużo, bo nikt nie chciał sobie robić zdjęć :( Jak wczoraj sobie dekolt spiekłam, a nóg to już nie łaska była. Ja chyba w tym roku tych nóg nie opalę -,- Jakkolwiek próbuję to się nie da.  Mam dość mojego komputera !!!! Wiecznie mu coś nie pasuje, jak nie za mało miejsca, to jeszcze co innego. ZWARIUJĘ ! Mamy trochę wejść na blogu, ale 0 komentarzy. Czytacie to ? Jeśli tak to prosimy o komentarze. Każdy kto prowadzi bloga, to na pewno wie jak fajnie jest przeczytać miły komentarz na temat swoich wypocin. A pro po Chorzowa ;p Był ktoś z Was już tam ? Ogólnie to chodzi mi o wesołe miasteczko, podobało się ? 




Nie chciał się do mnie odwrócić ! :(











                                


Lubię tu swoją grzywkę, bo język nie koniecznie. 

                         Za jakość przepraszam, ale nie mam super aparatu. 





DO WAKACJI : 7 dni (bez weekend'ów)
DO KOLONI : 23 dni

To chyba wszystko, paa ;*




4 komentarze:

  1. Yeahh, są moje okulary - JEST MOC !!!!
    P.S.: Graciemu pasują moje okularki :D
    P.S.2:Serio? Bo ty wyszłaś ładnie, a ja już niekoniecznie...

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, jak miło, że usunęłaś :)))) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. taa, ale mi nie fajnie, bo tak się tu po wkurzałam przy tym ;P

    OdpowiedzUsuń