sobota, 23 czerwca 2012

Siemasz ♥
Siedzę, słucham muzyki i wcinam popcorn. Tak, tak, wiem, że nie powinnam, ale nie mogę go nie jeść. Dzisiaj zamiast biegania wybrałyśmy się rowery, ale jutro to odpracujemy. Nasza wycieczka się nie udała ;( Bo nie spotkałyśmy osoby dla której się tam wybrałyśmy. Wczoraj natomiast były rolki, więc można powiedzieć, że nie leniuchujemy ;) Opalałam się dziś z jakieś dobre 2 godzinki i chyba w końcu widzę jakąś opaleniznę. Jestem z tego powodu szczęśliwa, mam wielką ochotę pojechać na jakiś basen czy nad jezioro. Mam już dość tego popcornu ;/ Jak pomyślę, że za tydzień będziemy się już cieszyć wakacjami, to tak jakoś miło mi się robi <3  Kasia KOCHAM CIĘ ♥  Tylko my potrafimy siedzieć godzinami i gadać o bzdurach. Nie no dobra nasi chłopcy nie są bzdurami. Jejciu, jaka jestem zmęczona. Natalka mi tu mówi żebym się pośpieszyła, więc dostałam energii ;P Nie no nie wiem o czym pisać, pójdę na łatwiznę i powrzucam Wam zdjęcia, bo nic mi się nie chce ;D Nawet po tej dawce energii. Cały czas mam wrażenie, że dzisiaj niedziela ;p Jeszcze gdzieś w pobliżu wesele i znając życie nie będę mogła zasnąć.

Przydałoby mi się, zresztą komu nie ;D





















A Wy macie jakieś zwierzaki ? Mojego Dyzia już poznaliście, ale jeszcze kiedyś przedstawię psiaka. 




DO WAKACJI : 4 dni
DO KOLONI : 19 dni

Wiem, że notka jest badziewna, ale nie mam o czym pisać. Męczyłam się nad nią 30 min, więc może to jakoś docenicie. Jeszcze jedno : dziękujemy za ponad 200 wejść ♥  Pozdrawiam Natalkę i Agatę ;* ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz