niedziela, 17 czerwca 2012

shake i mój kot ;)

Siemka  ;P

Jestem zła na naszą reprezentację -,-  Ale przynajmniej w siatkówce sobie jakoś radzą. Byłam dzisiaj na zakupach. Nie do końca się udały, kupiłam sobie krótkie spodenki, spódniczkę i kurtkę przeciwdeszczową ;) Jutro wycieczkaa ! Jejciu, jak ja się cieszę <3 Mam nadzieję, że pogoda nam dopisze. Jeśli kogoś interesuje, to jedziemy do wesołego miasteczka i zoo w Chorzowie. Mam zamiar dziś pochwalić się moim kociakiem ;P Ma na imię Dyzio i jest już ze mną jakieś 1,5 roku. 


Mój śpioch w siatce na ryby ;D



Sorry za jakoś tego zdjęcia, ale mój telefon nie ma super aparatu.

Zrobiłam sobie ostatnio shake'a i pomyślałam, że podzielę się przepisem z którego korzystałam.


Ja dałam lody śmietankowe i w sumie to zajęło mi mniej niż 15 min ;)  

Zdjęcia :













DO WAKACJI : 11 DNI ( z wycieczką i weekend'ami ), a bez to dalej 8
DO KOLONI : 25 dni 


To na tyle. Postaram się wam przygotować jakąś listę z moimi ulubionymi piosenkami albo filmami. Pozdrawiam ;*

4 komentarze:

  1. ale ci juź ten Dyziek wyrósł ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. noo ;p jak pomyślę jaki był malutki jeszcze nie dawno.

    OdpowiedzUsuń
  3. heh ;p za niedługo to na panienki bd chodził ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. już chodzi ;) ciocia Kasia za mało wie.

    OdpowiedzUsuń