sobota, 16 czerwca 2012

Hej ;)

Ooo, 20:20 ;D  dobra, ale to nie o tym. Dzisiaj trochę później niż zwykle, ale to chyba różnicy nie zrobi, bo nikt tego nie czyta. Z czego nie jestem zadowolona ;(  A więc, dzisiaj miałam oogromnego lenia !! Nic mi się kompletnie nie chciało, a to szkoda, bo u nas pogoda była przepiękna ;D Nawet na słoneczku leżeć i przez to jestem teraz zazdrosna, bo moja mama się opaliła, a ja nie -,-  Jutro chcą jechać nad wodę, czy na jakiś basen, ale no nie wiem czy mi się będzie chciało. I Kasiu pamiętaj, jutro bieganko. Przeczytałam że dopiero po 30 min się coś spala. Ejj no, to krucho z nami będzie. A tak wgl to siedzę sobie wykąpana. słucham muzyczki, próbuję coś tu Wam napisać i oczywiście czekam na mecz !! Mam wielką nadzieję, że wygrają, miło by było. Ta dzisiejsza notka taka jakaś dłuższa. Może w końcu mam się czym podzielić albo to chwilowa wena, ale na marne ;/  Potrzebuję tu jakiegoś chłopaka do przytulenia, ale nie ma ;C Nic na to nie poradzę. Trochę czasu mi zajęła ta notka, że nawet się nie nudziłam czekając na ten mecz. Macie Lewandocholizm, Błaszczykocholizm i Szczęsnocholizm ? Bo ja tak trochę ;P









Słyszeliście ?


DO WAKACJI : 8 dni 
DO KOLONI : 26 dni


To ja lecę oglądać mecz ! Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz