niedziela, 24 czerwca 2012

bzdury ;)

Heii ;P
Zostałam zmuszona do napisania tej notki, a nic mi się kompletnie nie chce. Jutro to najchętniej bym do szkoły nie poszła, ale jest za późno, bo zostałam przypisana do jednej z drużyn. A mianowicie chodzi o grę w palanta, poza tym nic więcej nie będę tam robić. Ewentualnie pozostanie mi gapie się na innych ☺ Dzisiaj byłyśmy biegać, ale jakoś za bardzo nam to nie wypaliło. Myślę, że to z powodu dzisiejszego lenia, przynajmniej mojego, bo nie wiem czy Kasia też ma ;D Znów się opalałam, ale i tak w porównaniu z Kasią jestem blada ;( I nie jestem z tego powodu niezadowolona. Muszę powiedzieć albo raczej napisać, że NIE LUBIĘ MIEĆ NIEPOMALOWANYCH PAZNOKCI ! Ale jeszcze nie cały tydzień i moje pazurki nie będą żyć bez kolorów ;]




Działa, wszyło mi 3613 ;P

DO WAKACJI : 4 dni (dalej tyle samo, bo bez weekend'ów)
DO KOLONI : 18 dni


Na dzisiaj to chyba tyle, pa ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz