niedziela, 17 czerwca 2012

Niestety przegraliśmy :(

Witam kochane czytelniczki, jak i współautorkę  :)

Tak na początek, to chciałabym powiedzieć, że girl to nikt inny jak ja, tylko, że teraz będę pisać z tego profilu, ponieważ na tamtym - jak już wcześniej wspomniałam - panel z (jak to ja to nazywam ;p) bajerkami do pisania i tworzenia postów zupełnie niechcący się ( no i przypadkowo) skrócił :(. Tak więc już rozumiecie przyczynę...


Trochę szkoda, że Euro dla Polaków się już skończyło :(. Bardzo wierzyłam na nasze wyjście z grupy, tym bardziej, że taka okazja trafia się raz na 4 lata ( o ile Polska w następnym Euro w ogóle się dostanie), no ale cóż - stało się i się nie odstanie. Nie płacze się nad rozlanym mlekiem, trzeba dalej wierzyć w naszych kochanych piłkarzy i kibicować im w następnych meczach :)

Czy tylko ja wyczułam w jego głosie takie jakby przeprosiny, że nie wygrali meczu?

Ach, te Euro...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz