piątek, 22 czerwca 2012

Cześć, cześć ♥
O ile się nie myślę, to piszę dla Was po raz dziewiąty. Czyli Kasiu weź się do roboty, bo dodałam tu więc postów ;* Dzisiaj w szkole, hm w sumie to nic ciekawego się nie działo. Pani Dyrektor pozwoliła nam wybrać książki na zakończenie roku i zdecydowałam się na słownik do języka angielskiego. Zrobiłam sobie w końcu porządek na kompie i myślę, że teraz będzie dobrze. Przy okazji wynalazłam stare piosenki i teraz słucham i sama sobie się dziwię, jak mogłam takiego czegoś słuchać. 
Wyszłabym gdzieś wieczorem, co ty na to Kasiu ? Chociażby na rowerki ;) Tylko nie tak jak wczoraj  po jakiś krzakach, bo ja tego nie lubię. Tato mi koło w rowerze napompował, więc jestem szczęśliwa. 
Właśnie pomalowałam sobie pazurki, na hm, chyba taki jakiś miętowy czy jak to nazwać. Rzecz mówią to nr 625 z Eveline Cosmetics. 


Ejj, dzisiaj jest pierwszy dzień lata kalendarzowy ? Jeśli się nie mylę, to trzeba będzie to jakoś uczcić. 


Marzy mi się już ta nasza Ustka. 
W poniedziałek dzień sportu, więc będzie luz. 

Miałam już wcześniej wstawić piosenkę Chorzowskiej wycieczki, ale jakoś ciągle zapominałam:


,,Back, back, in, in, time
Baby, ohhh baby
Ohhh baby, my sweet baby
You’re the one"

DO WAKACJI : 5 dni
DO KOLONI : 20 dni

To chyba wszystko na dzisiaj, paa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz