wtorek, 26 czerwca 2012

nuudy !

Witam ♥
Nasz stan klasy jest ogromny :P Chociaż dzisiaj i tak nie było źle. Jakoś wcześniej bardziej miałam ochotę do pisania, bo teraz to mi przeszło. CHCE MI SIĘ SPAĆ, ale w sumie to komu nie w taką pogodę. Wietrznie i ponuro ;[ I tylko spać i spać. Macie już jakieś plany na uczczenie końca roku ? Bo my prawdopodobnie idziemy do pizzerii i pograć w bilarda, więc powinno być fajnie. A jakoś potem na rowerki , co jest dziwne, bo nasz przyjaciel, który nigdy nie lubił przejażdżek zgodził się na to. I tak się zastanawiamy dla kogo on to zrobił, ale to jest pewne dla kogo ;> Dowiedziałam się, że z obecnej 1 gim nie przechodzi jedna osoba za którą nie przepadam, więc niech go dadzą to tej klasy gdzie mnie nie będzie. Jutro do 13:05 w szkole i niech ten czas szybko tam zleci. Potem już tylko czwartek i w piątek ta jedna godzinka i leniuchowaniee ! Powiecie mi czemu nie które osoby muszą być takie tępe ? Dużo nie brakowało, a wyszła bym z siebie i stanęła obok. Jak ja chcę wiedzieć kto za rok nowy do szkoły dojdzie i kto będzie wychowawcą. Z tego wszystkiego wydaje mi się że już mamy czwartek, pewnie to dlatego, że tak bardzo go chcę ! ;) Dziwie się jakim cudem zdołałam wypisać tu tyle bzdur. Muszę się pochwalić, że odkąd uporządkowałam mój komputer mam spokój. Przydałoby się jeszcze klawiaturkę wyczyścić z tych wszystkich okruszków ;)



Niech mi je odda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Tak czy nie ? Takim tatuażom ;P


DO WAKACJI : 2 dni
DO KOLONI : 16 dni 
     
Do widzenia ♥






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz